Cand m-am trezit ma gandeam sa incep si eu dimineata cu exclamatia aia din reclama cu „Oh zile de week-end!”… Mi-a trecut insa foarte repede vazand ce este afara, am ramas cu reclama in minte – de fapt cele doua reclame… o ea care se bucura de zilele de we alaturi de familie, si un el care se bucura de aceleasi zile, dar in pat… Interesanta ideea, insa ceva nu „merge”. Nu imi aduc aminte la ce era reclama, asigurari, pensii private (cam de asta se leaga cele mai multe dintre reclamele din ultima perioada), si cu atat mai putin firma… De aici intrebarea: e o reclama buna? Ce am retinut eu au fost doar cele doua situatii in care oamenii se bucura de zilele de dupa munca… putea fi deci reclama la orice altceva – „Oh zile de week-end in care poti sa faci ce vrei, chiar sa faci o plimbare in UE cu buletinul si cu avionul tau preferat”…
Imi plac la nebunie reclamele si nu ma voi apuca acum de critici, e prea dimineata! Insa mi-ar placea sa „vorbeasca” mai clar. Sa pot asocia cu usurinta imaginea cu marca si invers. Sunt destule de acest gen, de aceea cred cu tarie ca se poate.
Oh zile insorite de week-end… unde sunteti?
2 Comments
Pai asta e si clenciul de cele mai multe ori. Sa nu sti la ce e reclama, ci sa retii atmosfera. Apoi, punandu-ti intrebarea, sa memorezi mai eficient brandul.
In privinta reclamei asteia pot spune ca nici in ziua de azi nu am retinut la ce este, a ramas doar acel „Oh, zile de week-end!” – deci?!
Add Comment